Nog een paar daagjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van BigtripAngelieenRoy - WaarBenJij.nu Nog een paar daagjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van BigtripAngelieenRoy - WaarBenJij.nu

Nog een paar daagjes

Door: Roy

29 December 2013 | Nederland, Amsterdam

Op verzoek van vele heb ik toch maar een reisdagboek aangemaakt. Ik/Wij zullen proberen om de reisverslagen regelmatig te updaten en deze te delen, zodat degenen die hier interesse in hebben deze kunnen lezen.
Ik vind het altijd erg vermakelijk om tijdens een verloren uurtje op een regenachtige werkdag de avonturen van anderen te lezen en hierdoor kon wegdromen naar verre, warme en exotische bestemmingen.

Nu zal onze 4 maanden durende reis volgende week van start gaan en zal het eerste gedeelte verre van warm zijn. We zullen starten op Lelylaan en ons per trein naar het Siberische oosten begeven. Onderweg zullen we hopelijk o.a. temperaturen van -40C, wodka, tempels, Mongolen, rare gewoontes, onbekend eten en monniken tegenkomen.

Morgen en dinsdag nog de laatste loodjes op het kantoor en daarna de focus verleggen.

Wij hebben er in ieder geval erg veel zin in.

Gr,

Roy

• 29 December 2013 - 21:07

Mieke Habraken:

Hè kids, leuk dat jullie een reisdagboek bijhouden, ik ben fan

• 29 December 2013 - 21:22

Michiel:

Neem je een aapje voor me mee?

• 29 December 2013 - 21:31

Fonger Bessems:

Lei hieet sokker...

• 12 Januari 2014 - 21:59

Theo:

Slapen jullie uit of zo?
    lees nog niets spannends en saai zal het toch niet wezen
    laat het ons weten.
    Groetjes Theo.

• 16 Januari 2014 - 15:53

Mieke Calis:

Zo wereld reizigers waar gaan jullie allemaal heen deze ronde
    ik zal jullie volgen heel veel plezier
    groetjes uit een heel nat maar niet echt koud hilversum

Tags: trip, reis, trein